Besplatna dostava za iznos iznad 79,99 €
Personal menu
Pretraga

Dostava i povrat

Način i trošak dostave

Naručenu robu dostavit ćemo na Vašu adresu po izboru ekspresnom dostavom unutar 7 radnih dana od trenutka potvrde raspoloživosti naručenih artikala, osim ako dostavna služba nema propisan određeni raspored dostave koji se odnosi na Vašu adresu.

Trošak dostava naplaćuje se 5€ za narudžbe manje od 79,99€. Za sve narudžbe čija je vrijednost viša od 79,99€, trošak dostave se ne naplaćuje. Usluge se automatski obračunavaju u košarici.

Način podnošenja prigovora potrošača

U nastavku vas obavještavamo o načinu podnošenja prigovora potrošača. Sukladno zakonu o zaštiti potrošača, prigovor na kvalitetu naših usluga možete dostaviti u pisanom obliku na adresu; Ulla stil d.o.o., Av. Dubrovnik 16, 10 000 Zagreb ili putem elektroničke pošte na info@ullapopken-croatia.hr

Povrat robe

U slučaju da kupljeni predmet ne odgovora, isti je moguće zamijeniti ili zatražiti povrat sredstava. Zahtjev za povrat robe potrebno je poslati zajedno s robom na adresu: 

Ulla stil d.o.o Av. Dubrovnik 16 10 000 Zagreb Hrvatska

Uz ispunjeni obrazac za povrat potrebno je poslati kopiju osobne iskaznice i kartice računa (s vidljivim IBAN brojem). Kupac robu vraća Prodavatelju o svom trošku. Ukoliko je vraćena roba neoštećena, odnosno nisu uklonjene originalne etikete i nalazi se u originalnom pakiranju, moguće je izvršiti zamjenu proizvoda (prema uvjetima izvršenja iste) ili povrat sredstava na račun kupca. Ukoliko roba nije u odgovarajućem stanju, ako su uklonjene etikete, ne nalazi se u originalnom pakiranju ili je nošena, povrat nije moguć. Zahtjev za povrat robe potrebno je poslati zajedno s robom unutar 14 dana od primitka pošiljke. Ako sadržaj pošiljke ne odgovara narudžbi, pošiljku vraćate na naš trošak, a mi ćemo Vam poslati ispravan proizvod na naš trošak.

Zamjena robe

Zamjena roba moguća je za sve artikle unutar 14 radnih dana od primitka pošiljke. Zahtjev za zamjenom robe potrebno je poslati zajedno s robom na adresu: 

Ulla stil d.o.o Av. Dubrovnik 16 10 000 Zagreb Hrvatska

Kupac odabire želi li proizvod mijenjati za isti proizvod druge veličine ili boje, ili za potpuno novi proizvod. Zahtjev za zamjenom robe potrebno je poslati zajedno s robom unutar 14 dana od primitka pošiljke. Kupac preuzima trošak slanja robe prema Prodavatelju.

Ukoliko je vraćena roba neoštećena (nisu uklonjene originalne etikete, nalazi se u originalnom pakiranju), Kupcu se šalje proizvod druge veličine ili boje ili potpuno novi proizvod. Ukoliko je vrijednost zamjenskog artikla manja od 79,99€, Kupcu se naplaćuje trošak poštarine od 5€ za slanje zamjenskog artikla. Ukoliko je vrijednost zamjenskog artikla viša od 79,99€ Prodavatelj preuzima trošak slanja zamjenskog artikla. Ukoliko roba nije u odgovarajućem stanju, ako su uklonjene etikete, ne nalazi se u originalnom pakiranju ili je nošena, zamjena nije moguća Ako je novi proizvod veće vrijednosti od prvog kupljenog proizvoda, Kupac je dužan razliku nadoplatiti prilikom sljedećeg preuzimanja robe. Ako je vrijednost novog proizvoda manja od prvog kupljenog, Prodavatelj je dužan Kupcu izvršiti povrat razlike u roku od 30 dana uplatom na račun kupca (kupac je uz proizvod dužan poslati i kopiju kartice računa s vidljivim IBAN brojem).

*Ne vršimo povrat i zamjenu donjeg rublja.

Reklamacije

Kupac ima pravo na reklamaciju. Reklamacije se šalju pismenim putem ili na e-mail adresu info@ullapopken-croatia.hr s naslovom; REKLAMACIJA, br. narudžbe. Kupac je dužan Prodavatelju vratiti proizvod u dogovorenom roku na dogovorenu adresu. Reklamacija se smatra valjanom ukoliko odgovora uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. Prodavatelj je dužan u roku 15 dana od primitka valjane reklamacije Kupcu zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos.

Platforma za on-line rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS)

Člankom 14. stavkom 1. Uredbe (EU) br. 524/2013. o on-line rješavanju potrošačkih sporova, koja se primjenjuje od 09. siječnja 2016. godine, propisana je obveza trgovaca sa sjedištem u Europskoj uniji koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji ili uslugama te online tržištima koja su uspostavljena u Uniji da na lako dostupnom mjestu na svojim internetskim stranicama osiguravaju elektronsku poveznicu s Platformom za ORS.
Platforma za internetsko rješavanje sporova (ORS) - link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage